Jävligt bra -

blev det om jag får säga det själv :) Haha. I´m good bitches! Jag snackar om designen om ni inte fattat det, haha. Vad tycker ni? Som sagt är jag vääldigt nöjd.

Lite om dagen då.
Var hemma på förmiddagen och åkte till stallet vid lunch. Sen kom då några och provred plutten. Jag tycker det gick ganska bra? Jag tror Benji skulle passa perfekt för dem, så jag hoppas de i alla fall kommer igen! De var inte jätteduktiga men skulle stå på en ridskola med många kunniga och så där. Jag tror Benji skulle få det toppen där.

Sen efter många långa kalla timmar i stallet kom jag hem och så skulle det komma gäster. Och de kom, men sen hade brosan krockat med en tjej i backen när han åkte snowboard så då fick gästerna åka hem och mamma till plåsterhuset med Emil.. Han hade fått en hjärnskakning och kom inte ihåg vad som hade hänt så.. Men får väl se om de kommer hem ikväll? Det blev en ensam lördagskväll, inte mig emot då. Älskar att vara hemma själv, man kan göra vad man vill, titta på det man vill se, äta vad man vill och datan är alltid ledig så jag kan blogga hur mycket jag vill ! Haha.

Så nu ska jag göra lite micropoppisar och sätta mig framför teven med ett stort glas kall cola - heelt själv. Härligt!


Vilket steg va? Haha.

Kommentarer
Postat av: elin'

Tack :) Din är också fin!

2010-01-09 @ 22:37:44
URL: http://elinsamrells.blogg.se/
Postat av: sussi

ohjaa, kolla steget :P

2010-01-10 @ 10:30:07

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0