Min nya Passion?

Haha. Var jag inte lite vitsig där? Som sagt (eller? har ju inte bloggat på ett tag) så var jag i Skåne idag med mamsen och Ludde. Det var dags för provridning av Passion!
Det gick jättebra allting, även om hon inte var den vackraste hästen jag sett direkt så var hon väldigt rolig att rida och urgullig att pyssla med i stallet och så. Hon behöver mer muskler och bli lite fetare ;) Men annars var hon jättebra, lagom till mig och mamma. Ingen "rolls roys" direkt men absolut bra! Och Ludde tyckte också om henne så det här bådar ju bara gott! Det verkar som att vi slår till! Inte helt klart än, pris, veterinärbesiktning... osv måste ju fixas också. Har inte ens pratat med ägarna än, men det känns riktigt bra det här! : )

ps. Gissa vilka jag såg när vi hyrde bilen???
IDOLERIK OCH IDOLCALLE!!! Jag var typ såååå nära dem, fan. Skulle bett om autograf eller något. Jaja Ni får lita på mig i alla fall, coolt var det! : ) Haha.

Igår var jag då med Linnea gumsen i stan <3 först shoppade vi lite och jag köpte värsta fula nagellacket... :@ Och linnea köpte jävligt dyra grejer haha. :) Sen kollade vi på New Moon skitbra tycker jag, fast jag hade ju läst boken så jag visste ju typ allt redan men ialla fall! :)

Ojoj, lite oseriöst inlägg kanske? Jaja. Uppdaterade i alla fall.
Puss

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0