Nästan klart!

Mamma ringde Passions ägare idag och kom överrens om pris och allt. :):) Så nu är det bara veterinärbesiktingen kvar!! Tjoohoooo!
Sen var det där med Benjamin, (<333) han måste ju säljas också.. Men det kommer några imorgon och tittar på honom, så det är bara att hålla tummarna! Fler har mailat idag också, så det borde väl gå ...
Jag längtar så efter att få ta hem Passion! (Om hon nu går igenom besiktningen..) Jag vill, jag vill NUNUNUNU!
Fast jag kan ju säga att jag längtar mindre efter att sälja min älskling... Vill ha båda <3 Men det går ju inte. :(

Kommentarer
Postat av: malin

tackar ;) gud jag visste inte att hade hittat en ny häst :O fan vad najs :D

2010-01-06 @ 17:13:16
URL: http://bloondiiinen.blogg.se/

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0