Se upp i ... skidspåret?

Har precis kommit hem från stallet. Red slingan och galopperade i snön, härligt! Jag hade dock lite problem med svängningen och red då och då några skidåkares väl ingångna skidspår.. Men men . Jag tror de klarar sig, det är faktiskt hästslingan vi pratar om! Till för härliga galopper i snön. Benjamin har ju inte lika långa ben som de stora pållarna, så han kämpade kan jag säga när vi kom till de snöigaste partierna men han frustade hela vägen och såg väldigt nöjd ut med livet så jag tror inte det gick någon nöd på honom! Härligt var det i alla fall och jag kom tillbaka till stallet med ett stort leende :)


Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej, vill du få bättre immunförsvar? gå in på min blogg för att veta hur! kramar Rebecka

2010-01-16 @ 17:10:28
URL: http://rsundin.blogg.se/

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0